NAZWA:
Elektronizacja usług administracyjnych 5 JST z województwa mazowieckiego
CEL:
Cel główny:
Poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 5 Urzędach JST z 2 powiatów (wołomińskiego i pułtuskiego) województwa mazowieckiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez integrację i modernizację (SD) i (ESOD), wdrożenie nowoczesnych rozwiązań zarządczych oraz podniesienie kompetencji kadr w ramach 7 zadań w projekcie w terminie do 31.12.2017r.
OPIS:
Projekt partnerski jest realizowany wspólnie przez następujące instytucje:
Lider:
MTD Consulting Marcin Król
Partnerzy:
- Gmina Miasto Marki
- Gmina Klembów
- Gmina Miasto Tłuszcz
- Gmina Pokrzywnica
- Gmina Pułtusk
- Centrum Wspierania Administracji Pro Publico sp. z o.o. S.K.A
Zadania zaplanowane w projekcie:
- Wdrożenie rozwiązań dla potrzeb elektronizacji procesu obsługi podatkowej w 5 JST.
- Wdrożenie rozwiązań dla potrzeb dostępu do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach w 5 JST.
- Wdrożenie rozwiązań zarządczych dla potrzeb zarządzania satysfakcją klienta w 5 JST.
- Otwarcie punktów potwierdzania profili zaufanych - PPPZ w 4 JST.
- Przeszkolenie 24 pracowników samorządowych z 5 JST w obszarze podatków i opłat.
- Przeszkolenie 14 pracowników samorządowych z 5 JST w obszarze zarządzania nieruchomościami.
- Przeszkolenie 102 pracowników samorządowych z 5 JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności świadczenia usług elektronicznych.
Zaplanowane w projekcie wskaźniki rezultatu:
- 5 Jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców.
- 5 Jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami.
- 5 Jednostek samorządu terytorialnego, które zintegrowały i zmodernizowały obieg dokumentów (ESOD) i systemy dziedzinowe do podatków i opłat (SD) dla potrzeb elektronizacji procesu obsługi podatkowej, automatyzacji rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy.
- 5 Jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania poprawiające dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje.
- 5 Jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania zarządcze poprawiające jakość obsługi przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta.
- 4 Jednostki samorządu terytorialnego, w których uruchomiono punkt potwierdzania profilu zaufanego.
- 140 pracowników samorządowych, którzy podnieśli kompetencje w obszarach: obsługi podatkowej, zarządzania nieruchomościami i z zakresu niezbędnego dla efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi.
OKRES REALIZACJI:
01.09.2016 - 31.12.2017
SPOSÓB FINANSOWANIA:
Wartość projektu:
954 100,81 zł
Wartość wydatków kwalifikowalnych:
954 100,81 zł
Dotacja:
804 116,16 zł (84,28%)
Wkład własny:
149 984,65 zł (15,72%)
Źródło dotacji:
Projekt jest realizowany w ramach: Osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Projekt jest finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.